پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5806
-
الف
+

«ماتریوشکا» پارسا پیروزفر بار دیگر روی صحنه می‌رود

به علت استقبال مخاطبان از تئاتر «ماتریوشکا» پارسا پیروزفر قرار است بار دیگر از ابتدای آذرماه این تئاتر را در تماشاخانه پالیز به روی صحنه ببرد.

پارسا پیروزفر به علت استقبال مخاطبان از تئاتر «ماتریوشکا» قرار است بار دیگر از ابتدای آذرماه سال جاری در تماشاخانه پالیز این تئاتر را به روی صحنه ببرد.

به گزارش آی‌فیلم، این نمایش که بر اساس ۸ داستان کوتاه آنتون چخوف شکل گرفته پیش‌تر در شهرهای مختلف آمریکا و کانادا نظیر لس‌آنجلس، سن‌دیگو، برکلی، تورنتو، مونترآل و ونکوور نیز اجرا شده بود. پیروزفر در این نمایش به تنهایی ایفاگر بالغ بر ۲۰ نقش است.

این در حالی است که نمایش «ماتریوشکا» با بازی و کارگردانی پارسا پیروزفر پیش از این در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفت و با ۴۹ اجرا و ۱۱ هزار و ۱۸۱ تماشاگر و فروش ۳۶۴ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان در روز جمعه ۱۶ مهرماه به اجرای عمومی خود پایان داد.

«هنر»، «گلن گری گلن راس»، «سنگ‌ها در جیب‌هایش» و «بر پهنه دریا» آثار قبلی  پیروزفر در مقام کارگردانی است.

گفتنی است ماتریوشکا عروسک‌های چوبی درون‌تهی معروف روسی است که در تعداد ۵ عدد و به صورت تو در تو با تزیینات و رنگ آمیزی متنوعی ساخته می‌شود. ماتریوشکا از اواخر سده نوزده میلادی به عنوان نماد و هدیه یادگاری روسیه درآمده ‌است.

ص گ / س م

نظر شما
ارسال نظر